آخه چرا ؟ چه فایده ای داره ؟

این وبلاگ در مورد رفع بد ترین دشمن انسان هست

آخه چرا ؟ چه فایده ای داره ؟

این وبلاگ در مورد رفع بد ترین دشمن انسان هست

ترک استمنا ۳

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام به همه دوستان
غرض از نوشتن این مقاله و تصدعی اوقات شما این بود که چندی پیش دوست عزیزی مقاله ای در مورد استمنا و این که این عمل هیچ ضرری ندارد ، را نوشته بودند و بنده علاوه بر این که با ایشان در این باره مخالفم و معتقدم که ضررات بسیار زیان باری را برای مبتلایان خود دارد ، سعی می کنم که مختصر مقاله ای درباره این عمل و مضرات آن بنویسم. (چنانچه قبلا هم کم در این مورد ننوشتم)
اول از همه مختصری پیرامون زیانهای این عمل خطرناک صحبت می کنم و بعد به راههای ترک آن را می پردازیم . از عواقب این عمل به طور خلاصه عبارتند از : نقصان حافظه ، خرابی اشتها ، مشکل هضم شدن ، تنگی نفس ، تغییر اخلاق و مزاج به طور غیر عادی ، حسد و غم و کدورت ، مالیخولیا ، فقر الدم ( کم خونی) ، گوشه گیری ، ریزش مو ، ضعف چشم و گوش، لاغری و ضعف و سستی ، کمر درد ، عدم اقتدار کلی در بدن و هزاران مورد دیگر که آوردن آن خود کتابی می شود .
یک مسئله ی دیگری که اینجاست، این است که اغلب سایتهای سکسی برای این که مشتریان خود را حفظ کنند و علاوه بر آن بر تعداد آن بیافزایند سعی دارند که عمل استمنا را خوب و بلکه مفید جلوه دهند که بازار خود را داغ تر کنند و این گونه جوانان را به سوی خود بکشانند. با توجه به این که در کشور ایران یک جو خفقان جنسی حاکم است و اتخاذ تدابیر ناکارامدی که اکثر جوانان را به سمت این عمل می کشاند، باعث شده است که آمار مبلایان به استمنا از سایر کشورها به نسبت جمعیت بالاتر رود .
استمنا غیر قابل کنترل است :
یکی از هولناکترین خطرات آن این است که اگر یک عادت شود، به هیچ وجه قابل کنترل نیست و با توسعه روز افزون به صورت اعتیاد در می آید و اراده را ضعیف می کند و به صورت افراط عجیبی گسترش یافته و هر گونه محدودیتی را در هم می شکند . البته درست است که هر گونه افراط حتی از طریق مشروع نیز زیانبار است ولی گذشته از تفاوتهای اصولی که میان اشباع از طریق طبیعی این غریزه و اشباع از طریق غیر طبیعی وجود دارد ، فراهم شدن شرایط مشروع و طبیعی آن در همه حال ممکن نیست در حالی که اگر این به صورت یک عادت دربیاید، نیاز به فراهم آوردن هیچ شراط خاصی ندارد فلذا به صورت خطرناک در زندگی مبتلایان رخنه کرده و ریشه می داوند .
با توجه به اهمیتی که این مسئله دارد و دخالت آن در سرنوشت جوانان لازم است که همه جوانان نکاتی را که در ذیل این مقاله به آن اشاره می کنیم را بدقت بکار ببندند. ( البته شرط دوام ترک، رعایت نکاتی است که این حقیر در پست دوم خود به آنها به تفصیل پرداختم) مبتلایان نیز باید بدانند برای ترک این عادت هیچ وقت دیر نیست قبل از هر چیز تصمیم و سپس به کار بستن .
اکنون که یک سری از مطالب روشن شد، چند نکته در مقدمه ترک این عمل لازم است که خلاصه وار به آن می پردازیم:
الف) اولین مطلب مهمی که باید به آن توجه شود این است که این عمل با تمام آثار بدی که دارد قابل درمان است و به گواه پزشکان عمل کردن به این دستورات به طور حتم پاسخ می دهد . قابل توجه این است که بیشتر آثار شومی که بواسطه آن بوجود آمده است، در مدت نسبتا کوتاهی پس از قطع آن بر طرف می شود؛ زیرا که نشاط و نیروی جوانی می تواند بیشتر ضایعات گذشته را جبران کند . یک مسئله دیگری که باید به آن دقت شود این است که هیچ وقت یاس و ناامیدی را به خود نباید راه داد، بنابراین نخستین و لازم ترین موضوعی که باید به آن توجه داشت همان امکان سریع ترک این عادت و نجات از عواقب آن است .
ب) همه پزشکان معتقدند برای ترک هر نوع عادت قبل از هر چیز اراده و تصمیم لازم است و این موضوع را اصلا نباید دست کم گرفت . البته ممکن است که خیلی از جوانان این گونه برداشت کنند که ما قادر به تصمیم نیستیم و اداره از ما سلب شده است و بارها شکستیم و لی مسئله اینجاست که شما همین مقدار اراده دارید که درجائی که شرایط آن نیست این کار را انجام دهید و همین مقدار کفایت می کند . و اگر بارها تصمیم گرفتید و شکست خوردید، باید توجه داشته باشید که شکست مقدمه پیروزی است . چنان چه علی (ع) می فرماید : افراد با ایمان همچون کوه سرسخت و با استقامتند .
خوب همانطور که گقتیم خطر و زیان استمنا ( masturbation)که گاهی یک افسانه تاریخی اونانیسم نیز نامیده می شود، غیر قابل انکار است، زیرا به زودی شکل اعتیاد به خود می گیردکه گاه در یک روز چندین بار دامن مبتلایان خود را می گیرد و حتی طبق اعتراف بعضی ها، کارشان به جائی رسیده است که تنها با تصور و فکر کردن بدون هیچ گونه عمل دیگری منی از آنها دفع می شود . خوب زیاد سر شما را درد نمی آورم و می روم سراغ اصل مطلب:
این راهها در ابتدا و اولین نظر ساده است ولی عمل به آن فوق العاده موثر است :
1- اجتناب از هر گونه تحریک جنسی: اگر کسی انتظار داشته باشد که هر شب در برابر برنامه های سکسی و فیلمهای مستهجن باشد و قسمت مهمی از وقت گرانبهای خود را به مطالعه رمانهای عشقی و عکسهای شهوت انگیز باشد و در کوچه و خیابان به اندام دختران و زنان نگاه کند و با این حال بخواهد که هیچ گونه آلودگی پیدا نکند سخت در اشتباه است . این گونه تحریکات مصنوعی که هیچ گونه ضرورتی ندارد مسیر فکری هر جوانی را از مسائل اصولی تغییر می دهد و به سوی مسائل جنسی حاد می کشاند . این تحریکات دائمی بهترین فصول زندگی یعنی دوران جوانی را بر باد می دهد و اعصاب جوانان را در هم می کوبد . پس لازم است که همه مبتلایان بشدت از این امور بپرهیزند و از دیدن این فیلمها و مطالعه رمانها و عکسها و چشم چرانی های بی مورد و عمدی اجتناب کنند و اعصاب نیرومند خود را با اعصاب دائمی تعویض نکنند . و برای این کار لازم است خود را به کارهای دیگری مثل ورزش ، مطالعه و... سرگرم کنند. به عنوان کسی که سالها استمنا کرده و اینک طعم ترک را چشیده، به تمامی دوستان عزیزم صمیمانه میگویم که مهمترین عامل برای کنترل نفس و جلوگیری از طغیان نیروی جنسی، کنترل نگاه است. مطمئن باشید که اگر چشم شهوت را نبیند، دل هم طالب آن نمیشود. مولای متقیان میفرماید: "اگر چشم شهوت را ببیند، قلب از عاقبت اندیشی باز میماند." دوستان عزیز، اگر دلسوخته خود هستید، اگر از این زندگی نکبت بار خسته شده اید، همین حالا با خود عهد ببندید و دیگر به دنبال چشم چرانی و تماشای فیلمها و تصاویر و داستانهای سکسی نباشید. رجبعلی خیاط گفته است: اگر چشمت به نامحرم افتاد و خوشت نیامد که مریضی ولی اگر خوشت آمد، فورا چشمت را به زمین بدوز و از خدا طلب استغفار کن و بعد این ذکر را بگو: یا خیر الحبیب و المحبوب صل علی محمد و اله اجمعین و عجل فرجهم. یعنی ای خدا، ای بهترین یار و دوست و محبوب من، اینا چیه؟ من تورا میخوام ای بهترین دلسوز و یار شفیق من. به نظر بنده، مهمترین و موثرترین عامل، در ترک خودم رعایت همین نکته میباشد.
2- پرهیز از تنهائی: این گونه افراد باید بدون هیچ قید و شرطی از تنهائی بپرهیزند و بشدت از آن دوری کنند و هرگز تنها نباشند ، در خانه تنها نمانند ، شب در اتاق تنها نخوابند ، تنها برای مطالعه و یا کار دیگری به نقاط خلوت نروند و به محض این که در محیطی احساس تنهائی کردند از این محیط بیرون روند . و اگر نخستین تحریکی متوجه آنان شد بلافاصله خود را سرگرم کار دیگری کنند . و این یکی از مهمترین و موثر ترین راههای مبارزه با عمل استمنا است و باید از تنهائی بپرهیزند.
3- پرهیز کامل از معاشرت با مفاسد: از معاشرت با افراد منحرف و مبتلا به این عادت در همه اوقات مخصوصا دوران مبارزه باید به طور مطلق دوری جست. نقش معاشران بد و فاسد در ابتلای به این انحراف و ادامه آن بسیار عجیب است آنها برای این که کمتر احساس بدبختی و گناه کنند سعی می کنندکه افراد دیگری را نیز مبتلا سازند و به سرنوشت خود دچار کنند . این یکی از راههای مهم ترک این عادت است .
4- ورزش: معروف است که ورزشکاران نسبت به مسائل جنسی کم علاقه هستند چون ورزش مقدار فراوانی از انرژی های فکری و بدنی را به خود اختصاص می دهد به همین دلیل برای جلو گیری از تحرکات جنسی برنامه ورزشی بسیار مهم است . افراد معتاد به این عمل معمولا آدمهای منزوی و کم تحرک و گوشه گیری هستند که همین عوامل تحرک جنسی را در آنها تشدید می کنند که راه مبارزه با آن ورزش است .
5- تلقین و اراده و تقویت آن: برای این که این عادت ترک شود نخست باید اراده را تقویت نمود و به گفته پزشکان باید تلقین را بصورت چندین روز پشت سر هم انجام دهند . همه روزه در محل آرامی که چیزی فکر آنها را به خود مشغول نسازد فکر خود را متمرکز ساخته و به خود تلقین کنند و از مطالعه کتابهای روانی برای تحکیم و رشد شخصیت غفلت نورزند .
6- عادتی باید جانشین شود: این مورد را خودتان بهتر از بنده می دانید که برای ترک هر عادتی باید عادت دیگری جایگزین آن شود و به عبارت دیگر انرژی خاصی که تحت تاثیر انگیزه عادت در آنها ایجاد می شود باید به سمت دیگری کشیده شود تا شاهد هیچ گونه واکنش نامطلوبی نباشد.
7- رژیم غذائی مناسب: ترک این عمل و داشتن رژیم مناسب غذائی کامل و سالم موجب تقویت عمومی می گردد و نیز در مبارزه با این عادت که عامل ضعف اعصاب است، تاثیر قابل توجهی دارد. استحمام با آب سرد اگر هوا اجازه می دهد خیلی مفید است .
8-  مورد آخر هم ازدواج است: ازدواج برای آنهائی که دارای توانائی و در موقعیت سنی و شغلی مناسبی هستند بسیار مفید است .
این مختصری از شیوه های ترک استمنا است و عمل به آن حتی در فقط در طول یک ماه، 100 درصد پاسخ می دهد. امیدوارم که با توجه به موارد بالا خیلی زودتر از شر این عمل خانمان سوز رها شوید. در ضمن کنترل چشم خیلی مهمه، اگه یه موقعی هوس کردی که بری تو سایتای سکسی یه سر و گوشی آب بدی یا بشینی پای ماهواره و ... . از من داشته باش که حتی دیدن یه عکس نیمه لخت هم یه آدم جلقی را هزار بار به استمنا نزدیک میکنه، یعنی دیدن = زدن . حالا از ما گفتن بود، اگه تونستی جلوی خودتا بگیری، لذت زندگی بدون جلق رو بهت نوید میدم، اگه هم گول شیطون رو خوردی بدون که دوباره به لجن زار برگشتی. (اما هیچ وقت هم نا امید نشو)

در ضمن هر کس که  مشکلی داره تو بخش نظر دهید درج کنه تا اگه خواست کمکش کنم

                                                              به امید روز های خوشی برای خودت

نظرات 30 + ارسال نظر
شهرام دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 04:39 ب.ظ

خیلی عالی بود موفق باشی دمت گرم بای

سحر دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 04:59 ب.ظ

وبلاگ آموزنده ای داری امیدوام موفق باشی و بعضی بهش توجه کنن تا خودشونه برای هیچی نابود نکنن

یکی مثل همه دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 05:05 ب.ظ

ایول جلب بود من سیو کردم که بعدا سر فرصت بخونم دنبال چنین سایتی میگشتم مرسی

رسول پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:07 ب.ظ

میگن سخنی که از دل براید به دل میشینه همینه من خیلی دنبال همچین وبی میگشتم اما نبود از همین حالا تصمیم گرفتم ترک کنم.خوشحال میشم کمکم کنی

mehran پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:53 ب.ظ

ali boood.tarkesh kheyli rahate.man hafteyi 2.3 bar in karo mikardam vali tasmim gereftam tark konam.roohiyam avaz shode.rango room bargashte.chagh shodam hodood 3 hafte in karo nakardam.daram kam kam in karo mikonam yedafe nemishe.az hafteyi 1 bar shoroo konid bad bokonid 2 hafte 1 bar.bad mahi 1 bar kam kam mizaridesh kenar.erade dashte bashi hallle.mokhlese hameye jalghi hayi ke mikhan tark konan

اردشیر جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:16 ب.ظ

تنها راهش سکس طبیعی با جنس مخالف یا همون
ازدواجه چون کسی که این لذت رو تجربه کنه به ‏
دنبال راه مصنوعی نمیره

کامل جمعه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:49 ق.ظ

lمگه میشه جق نزد؟؟؟؟؟؟؟؟ چه حرفا

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:37 ق.ظ

چقدر کس شعر گفتی! من اصلا استمنا می کنم که لاغر شم. هر چند افاقه نمی کنه. از وقتی هم چشم باز کردم, می کنم. هیچ اتفاقی هم واسه م نیفتاده؛ سر و مر و گنده؛ اتفاقا وقتی می کنم, بعدش یه خواب راحت دارم و ماشالله بزنم به تخته, هر روز هم دارم جوونتر می شم.

ماهی چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:36 ق.ظ

من امروز چهل روز میشه که ترک کردم. بعد از 5 سال که آرزوشو داشتم. خدایا شکرت

نوید شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:05 ب.ظ

سلام
من دچار این عمل هستم خیلی سعی کردم بذارم کنار وهر سری نتوستم البته شده تا سه هفته و یک ماه هم اینکارا نکردم ولی دوباره اینکارا کردم
ایا راه حلی هست که بشه یک مرتبه اینکارا گذاشت کنار یا حتما باید با کم کردن دفعات انجام این کار ترک کرد.لطفا بهم کمک کنید26 سالمه موقع زن گرفتنمه ولی اینکارا میکنم
ممنون از سایتی که راه اندازی کردید

محدثه 70 شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:05 ق.ظ

سلام.امیدوارم همیشه تو زندگیت موفق باشی و همین طور که واسه ترک به من روحیه وانرژی دادی همیشه با روحیه و با انرژی باشی.منم تصمیم قاطع گرفتم.
یه دعا برام میکنی؟آخه به نظر من خدا خیلی تو رو دوست داره
برام دعا کن عاشق بشم.دلم یه عشق پاک دو طرفه می خواد

مهرداد دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:14 ب.ظ

من هفت ساله جلقی ام.امروز هم دو بار جلق زدم.می خوام از امروز دیگه جلق نزنم.میخوام خودمو با درس و زبان و ورزش مشغول کنم.خسته شدم از این بدبختی چشام سه شماره ضعیف شده.من که ده نفر رو حریف بودم از یه نفر هم میترسم.چشام دچار مگس پران شده.ولی هیچ لاغر هم نشدم.قدم ۱۸۵ سانته با ۱۱۰ کیلو وزن.استخون درشت هستم و ۱۸ سالمه و تهران زندگی میکنم.اولا درسم عالی بود و جز معدل ۱۹ ها تا دوم دبیرستان بودم الان معدلم ۱۱ شده و هر روز جلق زدنم بیشتر میشه.برام دعا کنید بتونم ترک کنم.

مهدی جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:25 ب.ظ

داداشه گلم خواهش میکنم منو کمکم کن من تنهایی نمیتونم ترک کنم اکر میتونی از طریق ایمیلم باهام ارتباط برقرار کن ممنونم

محمد پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:44 ق.ظ

من ۳ ساله جلق می زنم آیا می تونم بچه دار بشم

وصال یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:56 ق.ظ

2سال ترک کردم ولی دوباره با خوندن رمان های سکس شروع کردم_متنفرم از اینکار_به خدا همین الان قول دادم که امروز آخرین بارم بود_سرم بره نمیذارم قولم بره!

مهدی چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:49 ب.ظ http://barca2013

من هم جلق می زدم همش بی حال بودم نوشته های تو مرا واقعا تحت تاثیر قرار داد من از این به بعد با خود عهد می بندم که دگه جلق نزنم. متشکرم

سالار یکشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:24 ق.ظ

سلام بچه های گل بلبل
آقا یون . خانوما .
برای شروع کار :
اول وضو بگیرید
دوم با صدای بلند از ته دل بگو : یا علی مدد

یه ادم بدبخت سه‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1393 ساعت 06:49 ب.ظ

سلام خیلی ترکش سخته ‌،من در ماه رمضان اول رمضان ترکش کردم که شیطان زنجیر بود ،،،،بعد ماه رمضان تمام شد،شروع به جلق شدم نمیتونم. ترک کنم

پویا جمعه 26 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:22 ب.ظ

دارم به این فکر میکنم که چجور میشه ادما به اعماااااااق بیشعوری فرو برن ، در عمق احمقی و بی سوادی فرو برن و نتونن فکر کنن...ببخشید اگه حس کردی دارم توهین میکنم ، ولی این بهترین واژهایی بود که تونستم پیدا کنم تا احساسم رو منتقل کنم... بیشتر از اینکه عصبانی باشم ، دلم میسوزه ... :ا

خیلی گلی چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 12:34 ب.ظ

میخوام بگم ناموسن خیلی گلی خیلی سایتت یه دنیا میارزه خدای خیلی دنبال این چنین سایتی میگشتم کلی به خودم اومدم امیدوارم خدا همینطور ک به یکی مثله من کردی هزار برابرش و پیش قدم تو کنه والا نمیدونم چی بگم... هر چی بگم کمه از همه سایتا سر تر بود حاااال کردم داداش حال کردم

Ali سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 04:00 ب.ظ

سلام خدمت همه دوستانی که دوست دارن پاک باشن
من 19 سالمو حدود دو سال از این کار توبه کردم ولی طی دو سال 7 بار این کار ناپسند رو انجام دادم که هر هفت بارشم به علت نگاه کردن به فیلم های سکسی بود یعنی اگه نگاه نمیکردم نمیزدم،دوست عزیز هر چقدر هم ایمانت قوی باشه به اون فیلم ها نگاه کنی حداقل یکیشون روت تاثیر میذاره و کارتو یه سره میکنه،نویسنده این وبلگ هم خیلی حرفه و با تجربه بوده دمش گرم فقط یه موقع دوزش زد بالا یه آهنگ بندا بالا که روت تاثیر دوری از گناه میذاره بعد که شهوتت فرو کش شد خودتو سریع سرگرم به یه چیزی کن همین ،من امروز نزدیک بود بعد مدت ها اون کارو انجام بدم چون فیلم سکسی نگاه کردم تا وسطای کار رفتم ولی یاد خدا و توبه و زحمت ترک کردنش مانع شد من مسجد رفتن و ورزش رزمی که میرم رو تاثیر گذارترین آیتم هام میدونم توهم میتونی کافی که بخوای (تو میتونی)

یوسف شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 12:43 ب.ظ

خاک تو سرتو بدبخت های جقی

رضا پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:16 ب.ظ

سلام داداش الان منم معتاد استمناهستم هرکارمیکنم نمیتونم ترک کنم هیکل اب شده صورتم بدریخت شده وهمه ازم بدشون میاد الانم افسردگی دارم داداش کمکم کن دارم میمیرم ازتنهای چون دوست دخترای داشتم منو ول نمیکردن ولی الان همشون ازمن بدشون میاد خوشکلی مو همه روازدست دادم داداشا وابجیا اینم شمارم هرکی میتونه کمکم کنه بهم زنگ بزنه 09157065602وهیچ دوستی هم ندارم که بریم دوربزنیم چون همشون ازم بدشون میاد الان ازخونه در نمیرم 17سالمه واز16سالگی جلق زدم این طوری شدم واین کارروپسردایم بهم یاد داد تورو خداکمکم کنید چیکارکنم خوشکلیمووهیکلمو دوباره به دست بیارم

رض پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:21 ب.ظ

درضمن اینم ایمیلمه هرکی دوست داشت بهم ایمیل بدهrezaemami9030@gmail.comوشماره همراه09157065602

میثم یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:19 ب.ظ

دستت درد نکنه امیدوارم این شروعی باشه ک من ترک کنم

شروعی دوباره جمعه 17 دی‌ماه سال 1395 ساعت 08:47 ب.ظ

شما باعث نجات یک نفر شدید و متن های شما از روی تجربیات بود
موفق باشید در روز قیامت جبران خواهم کرد

افزایش سایز آلت تناسلی مردانه پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 07:45 ب.ظ http://tavana.sabzblog.tk

سایز آلت تناسلی خود را افزایش دهید و از آمیزش لذت بیشتری ببرید. به سایت ما مراجعه کنید:
http://tavana.sabzblog.tk

حمید سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 02:25 ق.ظ

سلام.این موارد و عوارضی که اشاره کردی میتونم بگم همش برای من بوجود اودمده.ماجرای من شاید خیلی دردناک تر باشه.اگه خودم با اطلاع به این راه کشیده میشدم شاید اینقدر دلم نمی سوخت

من تو بهترین دوران که اصلا نمی دونستم چی به چیه و از این رفتارها اطلاعی نداشتم تو اوج دوران و معصومیتی که همه میگذرونن از سر نا اگهی و شاید بشه گفت اقبال بد به خاطر دوستی با افراد ناباب تو دوران راهنمای درگیر استمنا شدم و کم کم تعداد دفعاتی که انجام دادم زیاد شد و به روزی یکبار رسید و بدتر اینکه من تو چند سال اول از سوم راهنمایی تا اواخر دبیرستان بدون اینکه اصلا نیازی ببینم و از سر کنجکاوی و لذتی که اینکار برام داشت انجام میدادم.

دردناکتر اینکه وقتی برخی علائم تو من بوجود اومد مثل کم حرف شدن،گوشه گیری و دوری از اجتماع و عدم اعتماد به نفس،هواس پرتی و بی حوصلگی و از بین رفتن شادابی صورت و ... اصلا نمی دونستم عوارض اینکاریه که دارم انجام میدم با خودم میگفتم شاید خلقت من اینجوری بوده و کلن همینه که هست...

اینا همش ناشی از اینه که اموزش درست و بدرد بوخوری تو سن بلوغ به من و امثال من تو سیستم اموزشی و مدرسه داده نشد

اواخر دبیرستان که تازه متوجه عملی که چند ساله انجام میدم شدم و فهمیدم که همه این عوارض به خاطر این مسئله بوده کار از کار گدشته بود و جونیم به باد رفته بود چون تو این سالا به خاطر عوارض مخربی که بالا گفتم هیچ لذتی از زندگی نبردم و مدام کسل و بی حوصله بودم و بزرگترین ضربه ای که خوردم افت شدید تحصیلی بود که ایندم رو به کل تغییر داد و از ادامه تحصیل منصرفم کرد... حتی شده بود روزایی که بعد جلق زدن به خودکشی هم فکر کنم ): میشه گفت کار خدا بود که اون روزای سخت رو گذروندم الانم که به سن 26 سالگی رسیدم نتونستم کامل اینکارو کنار بزارم البته تعداد دفعاتش خیلی کم شده و شاید دو هفته یا ماهی یبار اینکارو از شدت فشار خیلی زیاد انجام بدم ولی متاسفانه باید بگم که علائم هنوز همراهم هست ... به نظرم یا باید شرایط اقتصادی طوری باشه که بشه خیلی راحت و تو سن بلوغ حالا نه رسمی ارتباط طبیعی صورت بگیره یا مثل همه جاها روابط ازاد باشه و هیچ اشکالی هم نداره که تو چارچوب مشخص این عمل صورت بگیره

مسکوت شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 02:34 ب.ظ

جلق نزنید من 30 سالمه از 13 سالگی جلق میزنم 5 ساله که ازدواج کردم ولی باز فیلم سکسی نگاه میکنم و جق میزنم .

هومن پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 10:48 ب.ظ

وقتی توی کشور کیری ایران مثل کشورای خارج جایی به اسم بار یا مکان های سکس و فاحشه خانه وجود نداره و دوستی با دخترا هم ممنوع هست در نتیجه باید جق بزنی. کار دیگه ای نمیشه. از شانس تخمی ای که ما داشتیم از بین کشورای مختلف توی این منطقه نفرین شده زاده شدیم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد