آخه چرا ؟ چه فایده ای داره ؟

این وبلاگ در مورد رفع بد ترین دشمن انسان هست

آخه چرا ؟ چه فایده ای داره ؟

این وبلاگ در مورد رفع بد ترین دشمن انسان هست

ترک استمنا ۱

       بسم الله الرحمن الرحیم

        ترک استمنا                                                                   ترک استمنا

از حالا بگم دوست عزیز اگه دوست داری سالم بمونی مطالبم را بخون وگرنه اگر غیر از     این هست برو که وقتتو تلف  نکن.

.هرکس به راه کفر و عصیان رود زیانش بر خود اوست و هرکس صالح و نیوکار شود آن هم برای شخص خود آسایشگاهی خوش فراهم خواهد ساخت

سوره روم، آیه 44

 

امروز میخوام یکم درمورد بلاهای که استمنا به سر آدم میاره، بنویسم تا کسایی که گاهی تفننی استمنا میکنند در مورد عواقبش بیشتر بفهمند و شاید یه لرزی به اندامشون بیفته. کسانی هم که مثه من خودشون گرفتار بوده یا هستند، هم احتیاجی به اینکه من چیزی بگم ندارند، خودشون استادند!

 

واقعیتش اینه که عوارض استمنا در همه افراد یکسان نیست و بسته به جسه و قوای جسمانی فرد، استمنا عوارض گوناگونی بر افراد میگذارد. پس چیزایی که الان میخوام بنویسم، تجربیات شخصی منه و یا چیزاییه که خودم به عینه در افراد دیگه دیدم و ممکنه بلایای استمنا در شخص شما متفاوت، گسترده تر و  یا خفیف تر ظهور پیدا کرده باشه. هر کس که دوست داشته باشه میتونه تجربیاتشو برام بنویسه تا با اسم خودش تو وبلاگم بنویسم. اما برم سراغ مضرات:

 

1- اولین چیزی که ذهن منا خیلی درگیر خودش کرده بود، کبودی و گودی اطراف چشمها، چین و چروکای پوست صورت و جوشهای غیر متعارف صورتم بود. در یک کلام تمام افراد جلقی بعد مدتی دارای چهره کریه و زشتی میشن که از هزار متری داد میزنه طرف معتاد استمناست. از طرفی این کراهت چهره بر روی اعتماد به نفس افراد تاثیر مخربی میذاره و اغلب اوقات میخوان که تو تنهایی سیر کنند. از جنبه دیگر همه ما میدانیم که از عوامل سوق دهنده به سوی استمنا "تنهایی" میباشد؛ میبینید که چگونه استمنا با عوارضش، راه انجام دوباره خود را باز میکند؟ با جلق زدن اعتماد به نفس از بین میره، با از بین رفتن اعتماد به نفس، فرد خود را اجتماع دور میکند و با دوری از اجتماع و خلوت گزینی، هزار بار عمیق تر به استمنا معتاد میشه.

 

2- شاید برای هیچ کس اتفاق نیفته که در حال استمنا، به عشق بازی، معشوقه، یک دختر یا یک زن فکر نکرده باشد. اگر این نیاز اساسی به شریک جنسی در انسان نبود، آیا لزومی برای ایجاد یک شریک مجازی احساس میشد؟ مسلما پاسخ این سوال خیر است. یک انسان معتاد در طول سالها جلق زدن، قوه تخیل خود را به طور وحشت انگیزی تقویت میکند تا جایی که بیشتر از هر چیز، از این لذت میبرد که در کنجی در خیالات خود به سر ببرد. این به جایی میرسد که خیالات در مورد یک نفر، لذیذتر از رابطه کامل با او برای یک معتاد خیالات باشد. در اینجا مشاهده میکنید که استمنا از انسان یک اسیر و خمار توهم میسازد. من خودم در هنگام معتادیم، صبحها ساعت 7 از خواب بیدار میشدم ولی یهو نگاه میکردم میدیدم ساعت 10 شده، تو این چند ساعت فکر میکنید چه کاری میکردم؟ حالا مثلا از رخت خواب بلند میشدم و میرفتم دستشویی، شده بود که از بس اون تو می نشستم، بعد از یک ساعت برادرم دیگه میومد و میگفت: معلوم هست چه غلطی داری میکنی؟ هیچ! مشغول خیالاتم بودم!!! تو خیالاتم تموم دخترای عالمو حریف بودم، اما تو واقعیت حتی یه متلک هم نمیتونستم به یه دختر بگم. جلق از آدم یه حیوون میسازه! حتی بدتر از حیوون!

کدوم حیوونی رو سراغ داری که به محارم خودشم نگاه هرزه بندازه! به نظر من یکی از بزرگترین عوارض استمنا که در همه افراد بروز میکنه، همین خیالبافیه! زمانی که من برای خیالبافی صرف میکردم، با اون زمان میتونستم بزرگترین و سرنوشت سازترین کارها را بکنم که نکردم و الان دارم حسرت روزای عمرمو میخورم.

 

3- تموم کساییکه استمنا میکنند قبول دارن که چند ساله که دیگه حتی یه دقیقه هم سر حال نبودند و دائما کسل و بی حوصله اند. اینم یکی از عوارض جلقه. یه آدم شاد و شنگول، که با ارادش میتونه کوها جابجا کنه، بعد از حد اکثر یک ماه جلق زدن، طوری کسل میشه که حتی حوصله شنیدن صدای مادرشم نداره. من خودم تا سال اول دبیرستان معدلم زیر 18 نیومده بود و حتی یه بارم الکی غایب نکرده بودم، اما وقتی وارد هنرستان شدم، یادمه هزار بار الکی کلاس نرفتم چون منی که عاشق درس بودم، حوصله درس گوش دادن را دیگه نداشتم. به خاطر غیبت های بی مورد انظباطمو دادن 10 و پسر تک محله و مدرسه با پنج تا تجدیدی با معدل 11، خرداد به خونه برگشت. همه فکر میکردند که علی معتاد شده و کم مونده بود منو ببرند برای آزمایش اعتیاد. وای که چه روزای بدی بود. با همه سر جنگ داشتم. هرکس میومد باهام صحبت کنه، در مورد هرچی که بود، سر هیچ و پوچ الکی عصبانی میشدم و عربده میکشیدم.

 

4- از مضرات استمنا که اغلب به سر همه میاد، لاغری مفرطه. تو یه کتابی خوندم که استمنا 30 برابر یک سکس، انرژی بدنو مصرف میکنه. چراشو نمیدونم(شما میدونید؟) ولی فکر میکنم که بیشتر این انرژی صرف تلاش انسان برای ایجاد یک فضای فانتزی در ذهن میشه، در حالی که در سکس طبیعی انسان نیازی به تخیل نداره و انرژی بدن به هدر نمیره. برای همینه که افرادی که استمنا میکنند بعد از مدتی تمام ذخیره چربی بدنشون تموم میشه و میشن پوست و استخون. البته در همه افراد به یک شکل نیست. من خودم به خاطر هیکل درشت ارثی و سعی در کم بودن تعداد جلقام، خیلی لاغر نشدم ولی همین لاغری من هم در حدود 16 کیلو بود که فکر نمیکنم رقم کمی باشه.

 

5- شاید شنیده باشید که "هر قطره منی=30000 قطره خون"!! تعجب نکنید، درسته هر قطره از منی از سی هزار قطره خون ساخته میشود! منی گرانبهایی که هر روزه به کاسه توالت ریخته میشود، سرشار از انواع ویتامینها و مواد معدنیست که برای بقای اسپرم در رحم نیاز است. یه آدم جلقی که روزی دوبار استمنا میکند، مثل این است که بیشتر از سه ساعت از دماغش خون بیاد. شاید با یک بار ضرری به بدن نرسد ولی اگر کار هر روز ما باشد، چه میشود؟ تمامی مواد ضروری که برای رشد انسان لازم هستند با استمنا به توالت ریخته میشود و این میشود که یک شیره ای در برابر یه جلقی، شیر نری قوی هیکل است! تمامی افرادی که سالهای متمادی در دوران بلوغ و رشد خود استمنا میکنند، یک سر و گردن از همسن و سالهای خود کوچکترند. کم خونی بر روی چهار ستون بدن تاثیر میذاره و اکثر آدمای جلقی، مثه آدمای هموفیلی زرد و ضعیف هستند. به خاطر کم خونی موقع راه رفتن پاها یخ میکنه و مواقعی که انسان یهو از جاش بلند میشه، بد جوری چشمش سیاهی و سرش گیج میره. در جلوی دیدش همش خطوطی کرم مانند میبینه که با گردش چشم به هر طرف، اونم میاد و خلاصه عذاب جهنمو آدم تو دنیا میبینه!

 

6- همه فکر میکنند که منی به غیر از بقای نسل آدمی، هیچ کار دیگه ای انجام نمیده. ولی این فکر غلطیه! منی در تمامی دستگاه های بدن بویژه سیستم بینایی، شنوایی و اعصاب، نقش یک تقویتی بزرگ را ایفا میکند. یکی از عواملی که باعث رشد استخوانها در دوران بلوغ میشود، تولید منی در بدن است. از عوامل لطافت و سلامتی پوست و موی بدن، وجود منی در بدن است. منی گرانبهایی که بدن ما در این سن برای سلامتی نیاز دارد را از آن میگیریم و به کاسه توالت میریزیم!! برای چه؟ هیچ! برای لذتی شیطانی و گذرا!! این میشود که بعد از مدتی دیگه نه شنوایی برامون میمونه نه بینایی! مثه پیر مردای 90 ساله به خاطر ضعف اعصاب دستامون میلرزه، پوست صورتمون کدر میشه، موها به شدت نازک میشه و در بعضی افراد تا پای طاسی هم پیش میره! چرا؟ چون به خاطر عصیانی که کردیم، طبق وعده حق الهی، فقط خودمون هم ضربه میخوریم! من خودم خیلی تار میدیدم و یه حرفو هزار بار میپرسیدم تا متوجه بشم! تازه یه چیز بدتر این که دائم صدای سوت تو گوش شنیده میشه. خیلی خیلی خیلی خیلی  عذاب آوره.

 

7- یکی از چیزایی که خیلی عذابم میداد، خارش بدن بود. این خارش را من زیاد در افرادی که استمنا میکنند، ندیدم ولی من خودم داشتم و چندتایی را هم میشناسم که این عارضه در اونا هم بروز کرده. خارشی که با همه خارشا فرق داره. جوری می خاره که آدم فکر میکنه یه کرم بزرگ الان داره زیر مثلا پوست صورتش حرکت میکنه. این خارش موقعی بروز میکنه که آدم باید یه کاری انجام بده ولی حالشو نداره. مثلا سر کلاس درس که باید درس گوش کنه و آدم حوصلشو نداره، شروع میکنه به خارش. بیضه ها زیاد میخاره و آدم از فرط خارش دیگه خانواده و ملت و ... براش فرقی نمیکنه و حیا نمیکنه و میییییخارونه! اگه بسر شما هم اومده باشه متوجهی که چی دارم بلغور میکنم. واقعا خارش وحشتناکیه. وحشتناک ....

 

8- استمنا اراده آدمو به کلی از بین میبره. آدم دیگه اختیار خودش دست خودش نیست. شهوت انسان لجام گسیخته میشه و نمیشه جلوشو گرفت. به قول محمد عزیزم: "شهوت انسان مثه یه درختی میمونه که با استمنا هر روز تنومندتر میشه و از ریشه کندنش سخت تر". آدم طوری میشه که وقتی تو خیابون یه دختر میبینه، نمیتونه جلوی نعوظ آلتشو بگیره. به همون اندازه ای که سریع بلند میشه به همون اندازه هم سریع میخوابه البته در هنگام سکس آدم با همسرش. واقعیتش اینه که آدمایی که با جلق خو میگیرند، بعد از ازدواج از ارضای همسرشان ناتوانند و همین مساله تا به امروز هزاران خانواده را متلاشی کرده. به علت مداومت انسان به امور جنسی در دوران نوجوانی و جوانی، در سن پیری بیماری های پروستات گریبانگیر آدم میشه. ماهیچه های جهاز تناسلی به خاطر کار کشیدن های مداوم از آنها، در سن 35 سالگی، مانند ماهیچه های یک پیرمرد فرتوت شدند و هنگام مراقبت نعوظ آلت از بین میرود. علاوه بر این آلت به یک سوم نعوظ واقعی خود میرسد و همه این افراد فکر میکنند که آلت کوچکی دارند، دریغ از اینکه مشکل چیز دیگریست.

 

 

عزیزان من، تمامی اینها گوشه ای از بلاهاییست که استمنا به سر انسان میاره، نوشتن همه مضرات استمنا، یک کتاب هزار صفحه ای و حوصله حضرت فیل میخواد که من ندارم! حالا می خوام یه چیزی بگم که سوپرایز بشید و شاید باور نکنید. همه این عوارض را خوندید، تموم این عوارض بعد از 16 روز استمنا نکردن، از من جدا شد. باورش سخته ولی میشه. الان دارم لذتی میبرم که پنج سال در آرزوش بودم. تا خودتون تجربش نکنین باورتون نمیشه. از همین امروز شروع کنید، بعد از شونزده روز چنان حالی میکنین که دیگه هیچ وقت نمیخواهید به روزای گذشته، برگردید. در انتها بتون توصیه میکنم که یه بار دیگه اون آیه قرآن که اول نوشته هام هست را با دقت بخونید و به معنی اون خوب توجه کنید. راستی تضمین این روش ترک  در گرو خوندن پست بعدی منه و اگه به اون چیزا عمل کنین مطمئن باشید که برای همیشه موفق میشوید.( ولی مغرور نشوید )

 

 

در پایان فقط بدون که میتونی به راحتی ترک کنی فقط باید متفر شوی ازش و این کار با کارهایی که گفتم به راحتی انجام پذیره . موفق باشی

(زندگی زیباست ولی خراب و تلخش نکن )

نظرات 22 + ارسال نظر
یکی مثل همه دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 05:04 ب.ظ

ایول جلب بود من سیو کردم که بعدا سر فرصت بخونم دنبال چنین سایتی میگشتم مرسی

amin دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:20 ب.ظ

خیلی خیلی متشکرم تو راه راست بهم نشان دادی فقط میتونم برات دعا کنم وبگم متشکرم

یکی مثل خودت جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:14 ق.ظ

سلام -واقعا هرچه نوشتی انگارخاطرات گذشته ام برام متجلی شدانگار بیرق قلمم آنها را علم کرده بود .منم سالیان سال از نوجوانی با این عمل درانزوا بودم به کرات ومرات ره ترک در ژیش گرفته اما دوباره دامن آلودم .اماسرانجام بران فایق آمدم از آنجا که هم اکنون فارغ التحصیل در رشته روانشناسی هستم اثرات اونو در عملکرد رفتاری وبدنی ام میبینم مرسی

یک جقی جمعه 13 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:54 ق.ظ

دادشم دستت درد نکنه خیلی مطالب خوبی بود رو من که تاثیر گذاشت
اینو بگم که من چند سال هست که بد جوری جق می زنم تقریباهر روز گاهی هم تنها باشم روزی چند بار
من که قبل از جق زدن نماز صبحم قضا نمی شد تازه هنوز به سن تکلیف نرسیده بودم ولی از 17 سالگی تا الان که 21 سالمه گرفتار این معضل شدم و 90 در صد چیزایی که نوشتی در موردم صدق می کنه
انقدر هم توبه و گریه و زاری کردم ولی بازم توبه ام رو شکستم رو این عمل کثیف رو دوباره انجام دادم
ولی دو سه روز پیش تصمیم جدی گرفتم که ترک کنم الان روز سومم بود که جلق نزده بودم واسه من که هر روز می زنم خیلی خوبه الان تنها بودم تو خونه دیگه داشتم وسوسه می شدم که دوباره جلق بزنم که با وبلاگ شما رو به رو شدم و باعث شد که امشب هم نزنم این صفحه رو سیو کردم تا هر موقع اومد تو ذهنم دوباره این صفحه رو بخونم
خدا خیرت بده
دعا کن واسم که منم 16 روز دیگه دوباره بیام وبلاگت و بگم هنوز تو ترکم

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:29 ب.ظ

واقا دستت درد نکنه دیگه نمیدونم چجوری تشکر کنم

؟ چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:11 ق.ظ

ها لا اگه 20 30 تا بچه داشته باشه چی؟ پدرش در میاد هی باید بریزه

علیرضا شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:32 ب.ظ

افرین به این همه عقل و شعور تو نمیدونی چه اجری داره که بچه های این زمونه رو از این راه منحرف میکنی افرین منم درگیرش شدم به امید اینکه بیام بیرون از این کثافت بای

یه مریض سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:43 ب.ظ

داداش دستت درد نکنه،منم چند سالیه با این مریضی درگیم ولی نوشته هات ولحن زیبا خیلی تو من تأ ثیر داشت که بتونم واسه همیشه بزارمش کنار .

ارشیا جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:00 ق.ظ

سلام!داداش نمیدونم چطوری ازت تشکرکنم!من16سالمه از14سالگی شروع ب این کارکثیف کردم نمیتونستم ترکش کنم بااینکه معایبشا میدونستم اما بازم نمیتونستم خودما کنترل کنم وقتی داشتم اطلاعاتتا میخوندم ضربان قلبم رفته بود بالا ک چرا این کارا میکردم!ممنون ک منا از این کار نجات دادی!منتظر روز16هستم بای

ناصر پنج‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:47 ق.ظ

استمنا به خودی خود هیچ مشکلی بوجود نمی آورد بلکه چگونگی طرز فکر و دید شما به این موضوع است که باعث بعضی از اثرات منفی می شود. و این موضوع هم به علت ترس از اثراتی است که از بچگی در مغز و ذهن شما فرو رفته است حال یا به وسیله خانواده یا دوستان یا روحانیون یا کتابهای گوناگون. اما این موضوع بیشتر جنبه روانی دارد.
برای آشنایی با این مساله که بسیاری از نوجوانان و جوانان و حتی بزرگسالان ما را به انزوا و خودخوری می کشاند بهتر است نوشته هایی درباره کارکردهای ذهن و قدرت ترس و احساس گناه مطالعه بفرمایید.
مثالی می زنم تا بیشتر به قدرت ترس در ایجاد اثرات منفی آشنا شوید: تصور کنید که یکی از همسایه های شما به شما بگوید که در خانه شما چند مار زندگی می کنند که تا پیش از آمدن شما به این خانه، یکی دو نفر از اهالی پیشین این خانه را نیش زده اند. شما چه حس و حالی پیدا می کنید؟ بدون شک دیگر از هر تاریکی در خانه فرار می کنید،همه سوراخ سنبه های خانه را با پارچه و ... پر می کنید،همیشه در اتاقها را بسته نگه می دارید، هر لحظه دور و برتان را می پایید، چند تا تله در جاهای مختلف خانه کار می گذارید، اگر آدم مذهبی باشید تعدادی دعا و ورد از رمالها خریده و بکار می گیرید، ولی بدترین مشکل در اینجا موارد بعدی هستند که در پی می آید:
همیشه در استرس و اضطراب به سر می برید،هر لحظه نگرانید و منتظر خبر نیش خوردن یکی از عضوهای خانواده هستید، احتمالا اگر این حالت ادامه پیدا کند به افسردگی دچار می شوید، به مشکلات شدید روان تنی مبتلا خواهید شد، شاید بر اثر استرس و اضطراب بلند مدت به سرطان دچار شوید، شاید مجبور به فروش آن خانه با قیمت بسیار پایین تر از نرخ واقعی اش بکنید و ...
شما طبق شنیده هایتان از همسایه عمل کرده اید در حالی که او دروغ گفته است: مساله این است که گفته های او دروغ بوده است اما مریضی ها و استرس و اضطراب شما واقعیست شما باور کرده اید و همه این مشکلات شدید و مریضی های روان تنی در شما از اثرات ذهنی و فکری خودتان بوده و شما بوجود آورنده و خالق آن هستید.
این همان قدرت ترس و سپس تلقین پذیری است که در انسان ها یک آدم سالم را می کشد و یا یک آدم در حال مرگ رابه زندگی بر می گرداند.
دوستان عزیزی که این عمل را انجام می دهند و از آثار آن می نالند اینکارهایی را که می گویم انجام دهند و باز ببینند که آیا آن علامت ها واقعی هستند یا نه؟
از این به بعد هنگام خودارضایی و بویژه پس از آن به حس گناه و پشیمانی بعد از عمل توجه کنید و نسبت به آن آگاه باشید. سپس سعی کنید که پس از انجام عمل از آن لذت ببرید و هرگز به مضراتی که درباره آن شنیده اید فکر نکنید بلکه به این فکر کنید که این مساله رای شما مثبت و بی ضرر است و حتی مزایای فراوانی دارد. پس از چند هفته نیرویی چند ده برابر در خود حس می کنید و نیز بسیار شاداب و با نشاط خواهید شد و همچنین دیدگاهتان به زندگی امیدوارانه تر و بهتر خواهد شد.
برای اینکه بیشتر به این مورد اطمینان یابید به سایتهای مراکز معتبر پزشکی جهان همانند مایو کلینیک مراجعه نمایید و عبارت masturbation را سرچ نمایید.
امیدوارم که از حالتهای مازوخیستی و خودآزاری دست بردارید و از چیزی که خداوند به شکلی طبیعی در شما قرار داده است خجالت نکشید و احساسا گناه نکنید.

داریوش یکشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:00 ق.ظ

سلام به همگی مخصوصا آقای ناصر
جناب ناصر :
شما که اینقدر اطلاعات بالایی دارین آیا تا بحال فکر کردین که این اطلاعات رو کدوم قوم و طایفه و مذهبی محیا نموده اند و در سایتهای مراکز معتبر پزشکی قرار داده اند ؟!
آیا غیر از این است که تجربیات پزشکی مدرن هر چند وقت یکبار اطلاعات قبلی خودش را انکار میکند ؟
آیا خداوند که آفریننده انسان است بدون دلیل این عمل زشت را تقبیح و سرزنش نموده و انسان عامل به این سخیف را وعده عذاب (در هر دو جهان) داده است ؟

حالا به این قسمت توجه کنید :
«استمناء» (خود ارضایی) یعنی این که انسان با خودش کاری کند که از او منی بیرون بیاید و دارای انواعی است؛ مثل بازی کردن با دست، گوش کردن به سخن و صدای زن نامحرم، رد و بدل کردن حرف های عاشقانه، در خیال آوردن و فکر کردن به مسائل شهوت انگیز؛ از نظر اسلام اگر کسی با اختیار یکی از این اعمال را به قصد خروج منی انجام دهد و منجر به خروج منی بشود، استمنا و حرام است.

اما دلیل حرمت استمناء، آیاتی از قرآن مجید است که ضمن بیان صفات مؤمنین و صفات اهل بهشت، می فرماید: «و آنها که دامان خویش را (از بى‏ عفّتى) حفظ مى‏کنند، جز با همسران و کنیزان (که در حکم همسرند آمیزش ندارند)، چرا که در بهره‏ گیرى از اینها مورد سرزنش نخواهند بود! و هر کس جز اینها را طلب کند، متجاوز است! » فقها و مفسرین از این آیه حرمت استمناء را استفاده کرده اند چرا که «استمناء» نیز بهره گیری جنسی از غیر راه هایی است که در آیه مجاز شمرده شده است. علاوه بر این آیه روایات زیادی از ائمه معصومین(ع) داریم که دلالت بر حرمت استمناء دارد. از این عمل در روایات با عناوین و اسامی مختلفی مثل دلک (مالیدن آلت با دست )،بازی با آلت (عَبِثَ بِذَکَرِهِ )، الْخَضْخَضَةِ، النَّاکِحُ نَفْسَهُ (ازدواج با خود) و نَاکِحُ الْکَفِّ (ازدواج با کف دست) تعبیر شده است. در این جا به چند روایت اشاره می کنیم:



1-امام صادق (ع) در باره مردی که با چهارپایان نزدیکی می کند یا از راه مالیدن آلت تناسلی با دست جنب می شود فرمود : این کارها و شبه آن زنا هستند .



2- امام صادق (ع) فرمود : مردی را پیش حضرت علی(ع) آوردند که با آلت خود بازی کرده (و به این طریق خود را ارضا می کرد)، حضرت آن قدر بر روی دست های او زدند که دستانش قرمز شد و سپس با بودجه بیت المال او را متأهل نمودند.



3- ابو بصیر گوید از امام صادق (ع) شنیدم که فرمود: خداوند در روز قیامت با سه گروه حرف نمی زند و به آنان نظر نمی کند و آنان را از گناهان پاکیزه نمی سازد و برای آنان عذابی دردناک است ، یکی از آن گروه کسانی هستند که با خود نکاح ( استمناء ) کرده اند.



5- از امام صادق (ع) در باره خضخضه"( استمناء با دست ) سؤال شد، در جواب فرمود: گناه بزرگی است که خداوند متعال در کتابش (قرآن) از آن نهی کرده است و کسی که چنین کاری را انجام دهد مثل این است که با خود ازدواج کرده باشد و اگر من بدانم که کسی این کار را انجام داده است با او غذا نمی خورم! سؤال کننده عرض کرد: ای پسر رسول خدا نهی خداوند متعال در کتابش را برای من بیان کنید ! حضرت فرمود: این آیه که می فرماید : کسی که از غیر این (راه های مجاز شرعی برای نیاز های جنسی خود) استفاده کند ظلم کرده است... .



6-پیامبر اکرم (ص) فرمود: کسی که با کف دست خود ازدواج کند (استمناء با دست ) از رحمت خدا به دور است.



این بخشی از روایاتی است که به خوبی دلالت بر ناپسند بودن و حرمت استمناء و خود ارضایی دارد.

با تشکر از توجه شما عزیزان
یا علی مدد

نیما یکشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:06 ق.ظ

ناصر زیادی تند نرو
اولا که هیچ انسان مذهبی نمیاد از رمال کمک بگیره واسه داستان مار شما.
بلکه از راه عقل عمل میکنه .
پس لطفا یه طرفه قاضی نرو .
ثانیا این مسئله ترس که تو گفتی مال زمانی است که چیز ترسناکی وجود نداشته باشه . ولی زمانی که واقعا یک چیز ترسناک وجود داشته باشه اگه یه شخصی اعتنا نکنه و کار خودش رو انجام بده مطمئنا اون آدم از نعمت عقل بی بهره است .
بیشتر فکر کن

سجاد یکشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:08 ق.ظ

تصمیم بگیر دائم بذاریش کنار . خدا تمامشون رو میبخشه . خدا خودش گفته . آیات متعددی در این مورد هست . من یکیش رو فقط میارم براتون :

سوره شوری آیه 25: اوست خداوندی که قبول می کند توبه را از بندگان خود و در می گذرد از بدیهای ایشان هر قدر که بد کرده باشند و می داند آنچه را که می کنید در پنهان و آشکار.

احادیث زیادی هم در باب توبه نقل شده مثل :

حضرت محمد (ص): توبه کار مانند کسیست که گناهی نکرده است .

یا این حدیث : کسی که توبه کند همانند کسیست که تازه از مادر متولد شده .

اگر صد بار هم توبت رو شکستی باز نا امید نشو . خداوند در آیات متعددی ما رو از نا امیدی بر حضر داشته . برای مثال در سوره یوسف آیه 87 : ناامید نباشید از رحمت خدا که همانا ناامید نمی شود کسی از رحمت خدا مگر مردمانی که کافرند به خدا. احادیث زیادی هم در این باب نقل شده . برای مثال حضرت علی (ع) میفرمایند بزرگترین گناه نا امیدیست. ولی یادت باشه که همیشه توفیق توبه رو خدا به همه و هر زمانی نمیده . چرا همین الان خودمون را با توبه واقعی پاک نکنیم؟ خود ارضایی مورد غضب خداست . خدا دوست نداره که به خودت و جسم و روحت ظلم کنی . این فقط یک دلیل حرام بودنش هست . حتما حکمتی داشته که خدا انسان رو از خود ارضایی منع کرده . همین حالا توبه کن و با توکل به خدا بذارش کنار . از خدا بخواه خودش دستت رو بگیره در این راه. خدا حتما دستت رو میگیره اگر واقعا ازش بخواهی . از اهل بیت هم کمک بخواه چون کمکت میکنند . معجزه نماز رو هم فراموش نکن . همین الان خودت رو از نکبتش نجات بده تا روزی رو ببینی که در خواب هم نمیدیدی . رضایت خداوند و حال خوب روحی و جسمی به علاوه پاداشهای خداوند برای ترک کار مورد غضبش فقط بخشی از فواید ترک خود ارضایی هست .

و در آخر دو حدیث بسیار زیبا رو براتون میارم :

حدیث قدسی: اگر آنهائی که به من پشت کرده اند می دانستند که من چه اندازه انتظار دیدن آنها را می کِشم و چه مقدار مشتاق توبه و بازگشت آنها هستم هر آینه از شدت شور و شوق نسبت به من جان می دادند و تمام بند بند اعضایشان به خاطر عشق به من از هم جدا می شد.

رسول خدا(ص): اگر آنقدر خطا کنید که خطاهایتان به آسمان رسد و سپس توبه کنید، خداوند توبه شما را می پذیرد؛ از درگاه او ناامید نباشید.



یا علی

رضا سه‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:52 ق.ظ

سلام داداش-انصافا مطلب جالبی بود دمت جیززز_ب امید روز 16

دکتر شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 06:01 ق.ظ

این متن اصلا بیس علمی نداشت و تماما از احساسات فردی بود
منی تو سیستم های بدن اثر نداره عزیزم داخل منی پر یون روی که برای باروری منی ضروریس وجود داره.با دفعش روی از بدن دفع میشه و پوست لطافتشو از دست میده چون پوست و مو نیاز به روی دارن. با جبران روی میشه از زشتی پوست جلوگیری کرد از علل جوش هم کمبود روی و البته باکتریهای استرپتوکوک هست ...
سیاهی دور چشم ربطی به استمنا نداره عللش کم خونی و کم خوابی و دارو ها هست. برای درمانش پماد هست یا اینکه از چای کیسه ای در دور چشم به مدت ده دقیقه استفاده کن
منی یعنی خون؟ این چرندیاتو تحویل مردم ندید با استمنا انرژی و یون روی و بعضی ویتامینها دفع میشن که جبران پذیره لاغری هم علتش به هم خوردن سیستم اسموتیک خون هست که چند روزه خوب میشه مثلا اسهال باعث لاغری میشه

شما اول تحقیق علمی کن بعد مردمو به صراط راست هدایت کن...

مستوره دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:03 ب.ظ

سلام؛چقد برام تیترت جالب بود بازکردمو تا ته خوندم؛چیه عجیبه که دخترا هم اهل این کثافتا باشن؟ من 16 ساله معتادشم تا حالا از 16روزم بیشتر پاک بودم ولی بازم... اولین راه بعد اراده پاک کردن اون تصاویر سکسی ذهنه که خیییلی سخته مخصوصا اگه همجنس بازی هم تجربه کرده باشی؛ کاش با 1 آمپول 2رست میشد؛

شهرام شنبه 22 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 04:09 ق.ظ

خوب بود.خدا همه ما رو به راه راست هدایت کنه.

P.V جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:00 ب.ظ

سلام، من هم در این مشکل او تابستون ٩٣ هستم و دل میخواد ترک کنم. خوش به حالتون که برادر خوبی داشتید. درواقعه برادرم من را در این مشکل گذاشت. اون توی تابستون پارسال هر وقت که خونه خالی میشد، شلوارش رو میکشید پایین و شروع به جلق میکرد. من هم توجه ای نمیکردم تا این که یهروزی اوایل مرداد، به من گفت که تو هم این کار بکن. اولش من دست میکشیدم، ولی چون اون ١ دقیقه بزرگ تر از من است، همیشه این رو به رخم میکشوند، تا این که خودش شلوارم رو کشید پایین به اجبار و خودش برام شروع کرد. من هم کم کم یاد گرفتم و هر روز کارمون این بود که این کار رو بکنیم. من توی اوایل فروردین تحقیق کردم و از عوارضش خیلی خوندم. حالا هم میخوام خودم رو ترک بدم، هم برادرم رو. ولی متاسفانه اون این کار رو خیلی دوست داره و اگر هم بهش بگم زود داد میزنه سرم. بنا بر این چیکار کنم؟ لطفا یه راه بگین

bi nam جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 12:28 ب.ظ

9 روز اینکار رو نکردم... اما بعد 9 روز دوباره... دعا کنید برام...

هوشنگ سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 12:22 ق.ظ

فک کردین اینا که زن دارن چیکار میکنن؟
فکرتون بچگونس عزیزم وقتی زن نیس التشو شبیه سازی کن بزن توش حالشو ببر هفته ای یبارم بزن التتون هم میاد سر فرم توپ میشه
از اینایی که پروستات دارن سوال کنید دکتر تاکید میکنه که منی نمونه و زود خالیش کنن وقتی خالی نشه فشار به سیستمتون میاد
تازه شورتتونم پاره میشﻫ

امین یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 03:02 ق.ظ

چرت و پرت و دروغ محض. بعد از مدتها تحقیق در مورد خود ارضایی و مطالعه مقالات پزشکی مرتبط هیچ دلیلی پیدا نکردم که خودارضایی رو مضر و خطرناک بدونه. حتی به مفید بودن اون به شرط به اندازه بودن اشاره شده. در ضمن خیلی راحت مشخصه و حتی نیازی به اثبات پزشکی نیست که یک سکس معمولی چندین برابر یک خودارضایی نیرو و توان بدن رو مصرف میکنه ( هر چند لذت سکس چند برابر خود ارضاییه ) ، بنده چندین سال است که گاهی سکس دارم و گاهی خودارضایی و در عین حال در هفته 4 روز ورزش سنگین کار میکنم و تا کنون هیچ یک از این افسانه هایی که بعضی از به اصطلاح علمای مذهبی میگن برای من اتفاق نیفتاده ، جالبه بدونید که اکثر ادیان و مذاهب در مورد خودارضایی نظری ندارند و گناه نمیدونن ، حتی اهل سنت ! فقط بعضی علمای شیعه هستند که به خاطر علاقه مند کردن جوانان به ازدواج و افزایش زاد و ولد و در نتیجه افزایش امت اسلامی ! همچین افسانه هایی رو از خودشون ساختن! به هر حال خود ارضایی خیلی بهتره از هیض بازی و کثافت کاری های غیر انسانی بعضی از این آقایون !

محمدهادی دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 11:44 ق.ظ

سلام.خوبید شما؟یه جوان 30ساله هستم چندین سال قصد دارم ازدواج کنم ولی بخاطر مشکلات مالی نمی توانم ازدواج کنم اگر امکانش هست به من کمک مالی کنید تا ازدواج کنم ممنون.شماره تماس 09033052928.
شماره عابربانک ملی(6037997213792667 )قربانی هستم.متشکرم.الله وکیلی اگر ناچار نبودم این پیام نمیدادم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد